Vezi dacă găsești răspunsul la una dintre întrebările tale aici, iar dacă nu, nu ezita să ne contactezi!
FAQ
Îmi trebuie cont pentru a plasa o comandă?
Nu trebuie să îți faci cont pentru a plasa comenzi, însă crearea unui cont îți permite să păstrezi datele de livrare, să vezi istoricul comenzilor, și să primești oferte.
In cat timp se livreaza comanda?
Dacă avem produsele pe stoc și comandă se plasează până la ora 16:00, livrarea se face a două zi prin FanCourier. Dacă nu avem produsele comandate pe stoc, veți fi contactată de una dintre colegele noastre care va vor oferi alternativa sau informatii suplimentare de livrare.
Care este politica de retur?
Produsele se pot returna până la 14 zile de la primirea lor, în ambalajul original, fără să fie purtate, spălate sau cu etichetele tăiate. Produsele trebuie trimise înapoi la adresa de pe Calea Rahovei sau poți veni la Showroom-ul nostru din Uruguay 22A, București
Pot spala produsul la mașina de spălat?
Fiecare produs vine cu propriile indicații de spălare în pachet, dar pentru a păstra proprietățile compresive este indicat să se spele de mâna sau în masină de spălat in apă rece, pe modul Delicat
Relatii cu clientii
Serviciul nostru de asistență pentru clienți este disponibil de luni până vineri: 8:00 - 16:30.